La platja de les Muscleres es troba en una zona verge prop de les ruïnes de l’antiga ciutat grega d’Emporion.
Coneguda també com el Convent, està delimitada per dos illots units a terra per un braç de sorra: les Muscleres Grans, al nord, i les Muscleres Petites, al sud.
El nom es deu a l’abundància de musclos que hi ha. Els illots atorguen a la platja una forma de petxina i constitueixen un bon dic protector els dies de mar agitada.
Té una longitud de 638 metres i està formada per sorra fina de color grisós. Disposa de tot tipus de serveis: dutxes, lavabos, punt de socors, lloguer de gandules i patins de pedals. És una platja molt freqüentada per famílies amb nens a causa de l’escàs pendent d’entrada al mar.
Darrere de les Muscleres hi ha l’emplaçament on es va fundar la ciutat grega d’Emporion que, segles més tard, esdevindria una colònia romana.
El passeig de les Dunes s’estén per darrere seu i duu a l’Escala cap al sud i a Sant Martí d’Empúries cap al nord. És un agradable camí de ronda que permet visitar les platges de la zona mentre es passeja sota l’ombra dels abundants pins.
Les Muscleres
Adreça:Passeig Doctor Pi i Llussà, s/n
17130 Escala, l'
Girona / Costa Brava
Telèfon:972 770 603
E-mail:turisme@lescala.cat
Les Muscleres
Adreça: Passeig Doctor Pi i Llussà, s/n
17130 Escala, l'
Girona / Costa Brava
Telèfon:972 770 603
E-mail:turisme@lescala.cat
Web:http://www.visitlescala.com/