Un dia en família a Torroella de Montgrí-L'Estartit

Propostes turístiques
Un dia amb tota la família: L'Estartit al matí i Torroella a la tarda. Us proposem un dia que comença amb la fresca de primera hora i acaba amb una proposta per al dia següent. Comencem amb un esmorzar a les nou del matí al Club Nàutic, a les Terrasses port l'Estartit.

Un dia amb tota la família: L'Estartit al matí i Torroella a la tarda.

Us proposem un dia que comença amb la fresca de primera hora i acaba amb una proposta per al dia següent. Comencem amb un esmorzar a les nou del matí al Club Nàutic, a les Terrasses port l'Estartit. Hem triat aquest lloc per esmorzar perquè a les 10.30 hores sortirem amb vaixell cap a les Illes Medes, on descobrirem una de les reserves de flora i fauna marina més importants de la Mediterrània occidental. A les 12 hores farem una caminada pel Passeig Marítim i anirem en bicicleta fins a la Pletera. Com que haurem suat una mica, farem un bany abans d'anar a dinar.

A les 14.30 hores agafarem un bus cap a Torroella per dinar (si no ens podem aguantar la gana, podem dinar a l'Estartit i després fer cap a Torroella). Un cop allà, gaudirem d'una visita  al Museu de la Mediterrània, amb audiovisual i exposició temporal i permanent. En acabar ens faran una visita guiada pel casc antic de Torroella, on admirarem els seus edificis històrics.

A última hora de la tarda, quan baixi la calor, passejarem per l'arbreda del riu i anirem fins a la plaça, on podrem berenar i jugar una estona.

A quarts de nou del vespre decidirem si sopem en qualsevol dels restaurants de la zona o si preferim sopar a l'hotel i anar a descansar.


PREN-NE NOTA:

Dissabte al matí és el millor moment del dia per pujar al castell i apreciar les espectaculars vistes  des del Castell del Montgrí, el mirador de l'Empordà.

Val la pena visitar les variades propostes d'activitats tant a Torroella com a l'Estartit, tot l'any: concerts, exposicions, festivals infantils i d'altres.


ADRECES I WEBS D'INTERÈS:

- Ermita de Santa Caterina: www.ermitadesantacaterina.org
- Museu de la Mediterrània www.museudelamediterrania.cat
- Ajuntament  www.torroella-estartit.cat
- Portal turístic www.visitestartit.com
- Gaudir d'una oferta d'activitats per a tot el dia a ESTACIÓ NÀUTICA ESTARTIT ILLES MEDES  www.enestartit.com
- Jornades Gastronòmiques de juny i octubre www.enestartit.com
- Itineraris del PARC NATURAL DEL MONTGRI ILLES MEDES BAIX TER: per a tota la família.www.visitestartit.com 
- Un dels concerts del festival internacional de música de Torroella de Montgrí  www.festivaldetorroella.com

- Fires: www.firestorroella.com


 

 

  • Lloc de l'esdeveniment: Torroella de Montgrí-L'Estartit
  • Entitat organitzadora: Oficina de Turisme
QUÈ HI HA AL VOLTANT?
Un dia en família a Torroella de Montgrí-L'Estartit
  • Un dia en família a Torroella de Montgrí-L'Estartit

  • Adreça:Passeig Marítim, s/n

  • 17258 Torroella de Montgrí-Estartit

  • Girona / Costa Brava

  • Un dia en família a Torroella de Montgrí-L'Estartit
  • Un dia en família a Torroella de Montgrí-L'Estartit

  • Adreça: Passeig Marítim, s/n

  • 17258 Torroella de Montgrí-Estartit

  • Girona / Costa Brava

  • Telèfon:972 751 910

  • E-mail:info@visitestartit.com

  • Web:http://www.visitestartit.com

També et pot interessar
Grand Tour de Catalunya
Grand Tour de Catalunya