Els orígens de la finca Mas Codina se situen a l'any 1681 i des de llavors s'ha dedicat exclusivament al cultiu de la vinya i a l'elaboració de vi. L'any 1985, Antoni Garriga Carbó, l'actual propietari de Mas Codina, va començar a embotellar vi i cava de collita pròpia, en una aposta pels productes de qualitat.
En aquest sentit, només treballen amb el raïm produït a les vinyes que creixen a les 40 hectàrees de la finca, plantada amb les varietats blanques macabeu, xarel·lo, chardonnay i moscatell, i les negres cabernet sauvignon, merlot, pinot noir i sirà. A més, limiten les produccions per hectàrea des de la mateixa vinya on, després d'un exhaustiu control de maduració, realitzen una verema manual en què cada varietat és collida en el moment òptim.
Les visites a Mas Codina, localitzada en un indret privilegiat al barri del Gorner de Puigdàlber, permeten conèixer els caves i vins amb DO Penedès que elaboren, així com realitzar un recorregut per les vinyes i el celler de vinificació i criança
.Mas Codina
Adreça:Carretera Puigdàlber, km 1,5, Barri El Gorner
08797 Puigdàlber
Barcelona / Costa Barcelona
Telèfon:938 988 166
E-mail:info@mascodina.com
Mas Codina
Adreça: Carretera Puigdàlber, km 1,5, Barri El Gorner
08797 Puigdàlber
Barcelona / Costa Barcelona
Telèfon:938 988 166
E-mail:info@mascodina.com
Web:http://www.mascodina.com