Aquest itinerari de la xarxa del Centre BTT Salines Bassegoda s'inicia i s'acaba a la zona esportiva municipal de Llers. Abandonem el poble per la carretera GIV-5105, que deixem de seguida per anar a mà dreta, a l'altura de Mas Poc. A partir d'aquí el circuit pren rumb oest, en direcció a les Brugueres i les muntanyes de Sant Quirze. En aquest punt passem molt a prop de l'ermita de Sant Quirze d'Olmells.
La ruta fa la volta al pla de Palau travessant diverses suredes abans d'encarar el retorn cap a Llers, que es fa pel camí de Palau-surroca, que deixem a mà esquerra.
Ben aviat hem de pedalar un breu tram per la carretera GI-510, però de seguida girem cap a l'esquerra, pel bosc de l'Estela. Després d'una baixada, la ruta passa de llarg la cruïlla del castell de l'Hortal, que es troba a pocs metres anant per un camí que marxa cap a la dreta.
De nou al traçat oficial de l'itinerari, davallem pel torrent de Mas Carreres, entre els turons d'en Carlí i d'en Met Celleres, i sortim a Llers per les Boïgues.
Llers – Sant Quirze d'Olmells
Costa Brava
Llers – Sant Quirze d'Olmells
Costa Brava