Una primera rampa, només sortir del refugi del Serrat de les Esposes, és el més pesat d'aquesta etapa tranquil·la. El camí va per una pista, anteriorment asfaltada, vorejant la muntanya. Una bona oportunitat per xerrar, refer-se i tafanejar plantes i animals.
A mig camí ens trobem per primera vegada amb el GR 107 (Camí dels Bons Homes). El seguim en direcció sud pel cap del Ras (1.705 m) fins a la font Freda, per l'interior dels boscos sempre generosos d'aquest racó del Parc.
Després de gaudir d'una bona mostra de la varietat de vegetació i d'uns torrents inesgotables, arribem al pla dels Cortals de l'Ingla (1.610 m). Situat enmig del bosc, mostra una silueta privilegiada del Pirineu i, alhora, queda amagat de les llums de la modernitat.
Del refugi del Serrat de les Esposes al refugi dels Cortals de l'Ingla
Pirineus
Del refugi del Serrat de les Esposes al refugi dels Cortals de l'Ingla
Pirineus