Can Piqué

Masoveria
La Masia Can Piqué, del segle XVIII, està situada dins l'espai protegit i declarat d'interès natural Puigsacalm-Bellmunt, en l'entorn del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

La masia Can Piqué, del segle XVIII, està situada dins l'espai protegit i declarat d'interès natural Puigsacalm-Bellmunt. Restaurada i totalment equipada, es troba de camí al Coll de Bracons, un indret íntim i verge, en l'entorn del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. El parc i els recursos turístics de la comarca ofereixen un ampli ventall d'activitats a practicar en plena natura: recorreguts per el Puigsacalm, senderisme, equitació, passejades en globus, en burro català o bé les rutes BTT. Suposa una ocasió per visitar la Fageda d'en Jordà, el poble medieval de Besalú o Santa Pau, la Costa Brava i els Pirineus.

Categoritzada amb 3 espigues (alt confort), Can Piqué té en compte criteris mediambientals de sostenibilitat.

• Períodes de lloguer: Cap de setmana, Setmana, Quinzena
  • Modalitats de lloguer: Casa completa
  • Obert per Nadal: S
  • Obert per Setmana Santa: S
  • Situació: Dins del nucli de població
  • Com arribar-hi:

Des d’Olot, per la carretera C-26-A-26 o per la C-53, cal agafar la carretera en direcció a Anglès i Santa Coloma de Farners. Després de passar el poble de les Preses, a la dreta, hi ha un trencall per anar a Joanetes per la carretera GIV-7253. Arribant a Joanetes i amb el trencall a la dreta, sense entrar al poble, cal continuar pujant per la mateixa carretera en direcció a Torelló i la collada de Bracons, i a aproximadament cinc quilòmetres hi ha la masia Can Piqué, a la dreta de la carretera.

• Aforament: 8

PG-000373

• Can Piqué

• Adreça:Carretera Joanetes-Coll de Bracons, s/n

• 17176 Vall d'en Bas (La)

• Girona / Pirineus

• Can Piqué
  • PG-000373

• Adreça: Carretera Joanetes-Coll de Bracons, s/n

• 17176 Vall d'en Bas (La)