Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera

Empreses d'observació de flora i fauna
El Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera es dedica a la cria de la tortuga mediterrània, en perill d'extinció, i de dues espècies més de tortugues de Catalunya, la tortuga de l'estany i la de rierol. També acull tortugues exòtiques.

El Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera es dedica a la cria de la tortuga mediterrània, espècie en greu perill d'extinció. Les instal·lacions són al santuari del Camp, a Garriguella (Alt Empordà).

L'objectiu és la cria de la tortuga mediterrània per reduir la notable moralitat de les tortugues joves per alliberar-les i potenciar-ne les poblacions naturals. També cria dues espècies més de tortugues de Catalunya, la tortuga de l'estany i la de rierol i, a més, acull tortugues exòtiques.

El centre estudia la biologia d'aquests animals i ofereix visites per a grups, escoles, famílies i persones individuals.

  • Idiomes: Català, Castellà, Anglès
QUÈ HI HA AL VOLTANT?
Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera
  • Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera

  • Adreça:# Santuari de la Mare de Déu del Camp, s/n

  • Garriguella

  • Girona / Costa Brava

  • Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera
  • Centre de Reproducció de Tortugues de l'Albera

  • Adreça: # Santuari de la Mare de Déu del Camp, s/n

  • Garriguella

  • Girona / Costa Brava

  • Telèfon:972 55 22 45

  • Web:http://www.tortugues.cat/

També et pot interessar
Grand Tour de Catalunya
Grand Tour de Catalunya