Casa-Museu Carlos Barral

Museu
El Museu Casa Barral s'encarrega d'estudiar i difondre el passat mariner del municipi i l’obra literària i editorial del poeta Carlos Barral.

Establert a l'antiga botiga de pescadors on Carlos Barral va viure a Calafell. La voluntat del Museu Casa Barral és estudiar i difondre el passat mariner del municipi i l’obra literària i editorial del poeta.

Des que va obrir les seves portes el 2004, ha estat escenari de nombroses activitats: concerts, presentacions de llibres, xerrades i conferències, lectures de poesia, jornades literàries, tallers d’escriptura, exhibicions d’oficis tradicionals, sessions de contes infantils, etc.

  • Tipus de museu: Biogràfic
  • Titularitat: Pública
  • Tancament anual: Tots els dilluns des del 16 de setembre al 30 de juny; l’1 i el 6 de gener; l’1 de maig; 25 i 26 de desembre; les tardes dels dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener.
  • Horari d'estiu: Horaris d'obertura segons temporada, tardor/hivern, primavera i estiu. Consultar al web.
  • Horari d'hivern: Horaris d'obertura segons temporada, tardor/hivern, primavera i estiu. Consultar al web.
  • Idiomes: Català, Castellà
Es troba adherit a: Platja en Família
Es troba adherit a: Platja en Família
Es troba adherit a: Platja en Família
Es troba adherit a: Platja en Família
QUÈ HI HA AL VOLTANT?
Casa-Museu Carlos Barral
  • Casa-Museu Carlos Barral

  • Adreça:Passeig Marítim Sant Joan de Deu, 18

  • 43820 Calafell

  • Tarragona / Costa Daurada

  • Casa-Museu Carlos Barral
  • Casa-Museu Carlos Barral

  • Adreça: Passeig Marítim Sant Joan de Deu, 18

  • 43820 Calafell

  • Tarragona / Costa Daurada

  • Telèfon:977 694 683

  • E-mail:calafellhistoric@calafell.org

  • Web:http://www.calafellhistoric.org

També et pot interessar
Grand Tour de Catalunya
Grand Tour de Catalunya