Cliclistes de la Costa Daurada enfilen, entre pins, per la carretera T-322, poc transitada. (Dani Codina)Cliclistes de la Costa Daurada enfilen, entre pins, per la carretera T-322, poc transitada. (Dani Codina)

Transcatalunya: Mont-roig del Camp - Vandellòs

Classificació de la ruta
Esport, Natura
Iniciats, Experimentats
Cobertura GSM
Parcial
Consells
L'oferta d'allotjament està repartida al llarg del recorregut.
Descarrega el mòdul GPS
Altímetre

L’etapa s’inicia al punt d’acolliment del Centre BTT Mont-roig del Camp - Miami Platja, primer circulant, durant aproximadament un quilòmetre, pels carrers de la població fins arribar a la carretera T-310 on ens desviarem a la dreta tot just passat el barranc de Rifà.

Continuarem per la pista paral·lela al barranc, en suau pujada, fins el Mas del Frare, on després d’una curta baixada seguirem planejant aproximadament uns tres quilòmetres, per iniciar una forta pujada que ens portarà al coll de la Llena, amb el puig de Cabrafiga a la nostra esquerra. Des d’aquest punt ens endinsem en una gran zona boscosa, per entre corriols i camins en mal estat, baixant fins la carretera T-310 i la població de Pratdip.

Creuarem la població i prendrem la carretera T-311, uns sis quilòmetres, sempre pujant fins el coll Roig, punt més alt de l’etapa.

Deixem la carretera asfaltada i iniciem la llarga baixada per una pista que ens porta al barranc de Remullà i la petita població del mateix nom. Seguint el curs del barranc poc després arribarem a Vandellòs, punt final d’aquesta etapa.