Olot - GironaOlot - Girona

Senyalització
Costa Brava, Pirineus
Descarrega el mòdul GPS

34,0 km (436 m) Des de la plaça Josep Clarà es pren el passeig de Barcelona, amb arbres als dos costats de l’avinguda fins a passar el pont de Ferro. Tot just passat, cal trencar a la dreta per un carreró estret que porta a l’espai de l’antiga estació de tren d’Olot. A partir d’allà caldrà seguir la Ruta del Carrilet de Girona, molt ben senyalitzada amb una banderola verda.

39,30 km (465 m) Les Preses.

42,70 km (480 m) Sant Esteve d’en Bas.

52,80 km (469 m) Sant Feliu de Pallerols.

58,10 km (352 m) Les Planes d’Hostoles.

66,60 km (235 m) Amer.

72,20 km (162 m) La Cellera de Ter.

74,20 km (148 m) Anglès.

98,60 km (93 m). Havent passat per sota d’un túnel hi ha una bifurcació del carrilet. Es deixa l’itinerari que arribarà a Girona a través de Salt i es pren el camí cimentat que baixa cap a l’esquerra, que també arriba a Girona, però per les Deveses de Ter.

98,70 km (90 m) Cent metres després cal seguir a la dreta. Dos quilòmetres més tard s’arriba a una bifurcació. S’ha de deixar el trencall que porta al centre urbà de Salt (a la dreta) i prendre el de l’esquerra cap a Girona. Als 500 m es passa per sota l’autopista, es tomba a l’esquerra i després a la dreta.

102,30 Km (77 m) S’arriba en una pista asfaltada. Cal anar a la dreta i seguidament a l’esquerra. A partir de llavors, tot recte fins a entrar a Girona.

104 Km (72 m) Girona, avinguda Josep Tarradellas; cal pujar a l’esquerra. Al primer pas de vianants cal creuar a l’altre costat del carrer i, encara una altra vegada, travessar un carrer i prendre el tercer en direcció al Palau de Congressos, que es deixarà a la dreta.

104,50 Km (72 m) Parc de la Devesa. Cal creuar-lo per l’avinguda principal, recte fins que comença una rampa a la dreta. Acabada aquesta, seguir de nou a la dreta. Abans de la propera rotonda s’ha de creuar el carrer, passar per sota la via del tren i creuar de nou un altre carrer. L’oficina de turisme de Girona queda 20 m a mà esquerra. Cal seguir recte per l’avinguda Ramon Folc, per davant dels jutjats i de Correus, fins a la plaça de la Independència. Es pot aprofitar mig dia per visitar el barri vell, el call jueu i les nombroses exposicions que s’hi organitzen. Girona disposa d’estació de ferrocarril.