La Sala de Biure

agroturisme@saladebiure.com
Contacte
Comaposada Beringues, Antoni

La Sala de Biure és una antiga casa del segle XII, situada en el municipi de Sagàs, a la comarca del Berguedà. Es troba al cim d'un turó, al costat de l'església romànica de Sant Martí de Biure, del segle X. Té capacitat per acollir catorze persones. Disposa de sis habitacions, cinc banys, una cuina totalment equipada, menjador i sala d’estar amb llar de foc i una gran terrassa, sales de jocs, piscina, solàrium, parc infantil, barbacoa, tot això envoltat d'unes excel·lents vistes a la comarca del Berguedà. A més, es poden degustar mató, iogurt i formatge fresc, a banda de conèixer l'activitat agrícola i ramadera que encara es duu a terme.

A prop de la casa es poden realitzar un munt d'activitats com el barranquisme, vela, surf de vela, piragüisme, submarinisme o l'escalada. Així mateix, hi ha indrets d'interès com Gironella, a cinc quilòmetres, Berga, a dotze o el Parc Natural Cadí-Moixeró, a 25.

Aforament

Habitacions dobles 6

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Per la carretera C-58, en direcció a Sabadell, Terrassa i Manresa. Cal seguir per la carretera C-16, Manresa-Berga fins a Gironella. Un cop aquí, cal continuar fins al Pont dels Ets, que és el primer a la dreta, i seguir sempre en direcció a la Guàrdia fins al desviament de Biure, i per aquest, al final del camí, hi ha La Sala de Biure.