Ruta amb bicicleta a la vora d'una vinya. (Marc Castellet)Ruta amb bicicleta a la vora d'una vinya. (Marc Castellet)

La Casagran

Anglès
Contacte
Marot Boixader, Maria Rosa

Reixach és una finca que té més de vint anys d'experiència en el turisme rural. Des de l'any 2011, aquesta casa ha estat distingida amb 4 espigues per la Direcció General de Turisme. La casa disposa de sis habitacions dobles, per tant, té capacitat per acollir dotze persones, totes amb bany, sala d'estar-menjador amb llar de foc, una cuina completament equipada i sala amb taula de ping-pong.

A l'exterior hi ha una gran zona enjardinada, porxo, barbacoa, gronxadors, sorral perquè juguin els més menuts i pista de bàsquet. L'entorn permet fer rutes de senderisme que estan convenientment assenyalades, anar en bicicleta o a cavall. Cal destacar que a la casa s'accepten animals de companyia.

Aforament

Habitacions dobles 6

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Cal agafar la carretera C-17 (Barcelona-Puigcerdà) i al quilòmetre 60 prendre la sortida 60-B (Prats de Lluçanès). Al cap d’un quilòmetre es troba, a l’esquerra, la carretera C-154, que porta a Olost. En arribar al poble, a la dreta, cal continuar per la carretera C-154 en direcció a Prats de Lluçanès. A Santa Creu de Jutglar, cal girar a l’esquerra cap amunt, i en arribar a un carrer transversal anar cap a la dreta. A la sortida del poble, a l’esquerra del camí, hi ha La Casa Gran.

Coordenades GPS X: 422249, Y: 4650949

Serveis

Activitats agrícoles, Disponibilitat de bressol, Transport pùblic proper

Instal·lacions

Admissió d'animals, Àrea de jocs infantils, Piscina, Lavabos per a discapacitats