Ruta amb bicicleta a la vora d'una vinya.Ruta amb bicicleta a la vora d'una vinya.

La Casagran

mariamarot@hotmail.com
Idiomes
Anglès

Reixach és una finca que té més de vint anys d'experiència en el turisme rural. Des de l'any 2011, aquesta casa ha estat distingida amb 4 espigues per la Direcció General de Turisme. La casa disposa de sis habitacions dobles, per tant, té capacitat per acollir dotze persones, totes amb bany, sala d'estar-menjador amb llar de foc, una cuina completament equipada i sala amb taula de ping-pong.

A l'exterior hi ha una gran zona enjardinada, porxo, barbacoa, gronxadors, sorral perquè juguin els més menuts i pista de bàsquet. L'entorn permet fer rutes de senderisme que estan convenientment assenyalades, anar en bicicleta o a cavall. Cal destacar que a la casa s'accepten animals de companyia.

Aforament

Habitacions dobles 6

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Cal agafar la carretera C-17 (Barcelona-Puigcerdà) i al quilòmetre 60 prendre la sortida 60-B (Prats de Lluçanès). Al cap d’un quilòmetre es troba, a l’esquerra, la carretera C-154, que porta a Olost. En arribar al poble, a la dreta, cal continuar per la carretera C-154 en direcció a Prats de Lluçanès. A Santa Creu de Jutglar, cal girar a l’esquerra cap amunt, i en arribar a un carrer transversal anar cap a la dreta. A la sortida del poble, a l’esquerra del camí, hi ha La Casa Gran.

Coordenades GPS X: 422249, Y: 4650949

Serveis

Activitats agrícoles, Disponibilitat de bressol, Transport pùblic proper

Instal·lacions

Admissió d'animals, Àrea de jocs infantils, Piscina, Lavabos per a discapacitats