El Freixer de Serra-rica

Anglès, Francès
Contacte
Juárez Arespakotxaga, Maria Carme

El Freixer de Serra-rica és una masoveria del segle XIX que ha estat totalment restaurada per oferir un allotjament rural de primera qualitat. És adjacent a la masia del segle XI que dóna nom a la finca. Tot el conjunt d'allotjaments es troben a Muntanyola, a la Plana de Vic, molt a prop de Tona i de les Portes del Montseny, on es pot gaudir de la natura i de les rutes naturals que es poden fer en bici o a peu, com per exemple el PR-C43 que segueix el sender de Tona, o la ruta que es pot fer en BTT i que va de Santa Eulàlia a Muntanyola. Cal apuntar que el Freixer té capacitat per a cinc persones i que és la planta baixa de la masoveria. Totes les habitacions són lluminoses i molt àmplies, i cal subratllar que s'han mantingut els elements característics com les parets de pedra i les bigues de fusta.

Aforament

Habitacions dobles 2

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Per la carretera C-17 en direcció a Puigcerdà, sortida Vic sud. Cal seguir l’antiga carretera C-17 en direcció a Ripoll fins al primer encreuament després d’una rotonda amb la indicació Avinyó-Santa Eulàlia de Riuprimer. Cal continuar per la carretera en direcció a Santa Eulàlia de Riuprimer, seguir les indicacions fins a arribar al poble i travessar-lo, i al costat de la darrera casa surt la carretera a Muntanyola; allà hi ha la indicació «Serra-rica, 5,2 quilòmetres». S’ha de seguir, i després del quilòmetre 5 hi ha la casa, a la dreta de la carretera. Hi ha una indicació a peu de camí. Des de Girona o França: cal agafar l’autopista A-7 fins a la sortida de Cassà de la Selva-aeroport, seguir la carretera C-25 en direcció a Lleida fins a Vic nord, sortir-ne i seguir l’antiga C-17 en direcció a Vic-Barcelona fins a la cruïlla amb la indicació de Santa Eulàlia de Riuprimer-Avinyó. Cal seguir les instruccions. Des de Lleida-Saragossa: cal seguir la AP-2 fins a Cervera, on comença la carretera C-25, continuar fins a Vic oest i entrar a la ciutat passant per sobre de la C-17 en direcció a Granollers-Barcelona. A la primera rotonda s’ha de seguir la indicació de Barcelona; a la segona, continuar en la mateixa direcció, i a uns tres-cents metres hi ha la cruïlla de Santa Eulàlia de Riuprimer-Avinyó. S’ha de seguir les indicacions.