Baixada d'aigües a la Noguera de Tor.  (Kim Castells)Baixada d'aigües a la Noguera de Tor. (Kim Castells)

Casa Xicot

Anglès, Francès
Contacte
Millat Maestre, Concepció

A 100 metres del poble d'Alins, en direcció a la població de Tor, al Pallars Sobirà, la capital de la qual és Sort, es troba Casa Xicot. Envoltada totalment de natura, la casa disposa de totes les comoditats per assegurar la confortabilitat de l'estada. Cal destacar l'ambientació aconseguida en la forma en què s'ha decorat la casa. Com a prop es troba la vall Ferrera i el riu Tor, es poden practicar els esports d'aventura com ràfting, caiac o piragüisme. També es pot practicar l'escalada i el barranquisme. Pels amants del senderisme, hi ha nombroses rutes que passen pel poble d'Alins i creuen els dels voltants, per tal de conèixer el patrimoni històric i artístic d'aquesta zona de Catalunya. Una altra opció són les excursions als llacs i a les muntanyes del voltant com la Pica d'Estats o el Monteixo.

Aforament

Habitacions dobles 7

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Dins del nucli de població

Com arribar-hi Cal agafar la carretera N-260 fins a Sort i continuar per la C-13 fins a Llavorsí. Cal desviar-se per la carretera L-504, creuar Araós i seguir fins a Alins.