Casa Contorna 2

jaume@contorna.com
Contacte
Blanch Serra, Jaume

Casa Contorna està ubicada al poble d’Agulló, a la comarca de la Noguera, enmig de la vall d’Àger, i molt a prop de l’Observatori Astronòmic del Montsec, del Congost de Montrebei, del pantà de Canelles i el cim del Montsec. La seva ubicació permet fer activitats a l’aire lliure, com esports d’aventura (BTT, rafting o parapent) i senderisme.

Casa Contorna 2 és un allotjament rural independent (ARI) amb capacitat per a quatre persones i vistes al Montsec.

Aforament

Habitacions dobles 3

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Dins del nucli de població

Com arribar-hi

Cal agafar l’autopista A-2 fins a la sortida 467 (Balaguer) i continuar per la C-13 creuant Alcoletge. Després, s’ha de girar per la carretera C-148A creuant Hostalnou i seguir per la LV-9047 fins a Gerb i la LV-9046 creuant les Avellanes. Finalmente, cal anar per la carretera C-12 fins a Agulló.

Coordenades GPS X: 314815, Y: 4652508

Instal·lacions

Accessible per a persones amb diversitat funcional