Panoràmica de la vall amb els Pirineus al fons  (Kim Castells)Panoràmica de la vall amb els Pirineus al fons (Kim Castells)

Can Piqué

Anglès, Francès
Contacte
Masdeu Espuña, Xavier i Dolors

La masia Can Piqué, del segle XVIII, està situada dins l'espai protegit i declarat d'interès natural Puigsacalm-Bellmunt. Restaurada i totalment equipada, es troba de camí al Coll de Bracons, un indret íntim i verge, en l'entorn del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. El parc i els recursos turístics de la comarca ofereixen un ampli ventall d'activitats a practicar en plena natura: recorreguts per el Puigsacalm, senderisme, equitació, passejades en globus, en burro català o bé les rutes BTT. Suposa una ocasió per visitar la Fageda d’en Jordà, el poble medieval de Besalú o Santa Pau, la Costa Brava i els Pirineus.

Categoritzada amb 3 espigues (alt confort), Can Piqué té en compte criteris mediambientals de sostenibilitat.

Aforament

Habitacions dobles 4

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Des d’Olot, per la carretera C-26-A-26 o per la C-53, cal agafar la carretera en direcció a Anglès i Santa Coloma de Farners. Després de passar el poble de les Preses, a la dreta, hi ha un trencall per anar a Joanetes per la carretera GIV-7253. Arribant a Joanetes i amb el trencall a la dreta, sense entrar al poble, cal continuar pujant per la mateixa carretera en direcció a Torelló i la collada de Bracons, i a aproximadament cinc quilòmetres hi ha la masia Can Piqué, a la dreta de la carretera.

Coordenades GPS X: 449527, Y: 4663025

Telèfon 972 265 012 972 265 012
E-mail canpique@hotmail.com

Afiliació, Adhesió i Certificacions

Es troba adherit a: Natura i Muntanya en Família.