Ruta BTT del Lluçanès (Cablepress)Ruta BTT del Lluçanès (Cablepress)

Can Pau

boricamprubi@yahoo.es
Contacte
Coll Saló, Salvi

Can Pau és una casa del segle XVII situada a Sant Agustí de Lluçanès, al costat del camí per on passava el bestiar que a l’estiu anava a la muntanya a la recerca de pastures. Sota el Serrat de Ginestes i molt a prop del Collet de Sant Agustí, el poble ofereix la possibilitat de visitar la petita església parroquial de Sant Agustí, fer excursions per un altiplà que combina les pastures amb extenses boscúries, rutes BTT, anar a buscar bolets i descobrir la gastronomia de la zona.

Antigament, la casa era un hostal amb una petita botiga on els pastors solien anar a comprar, però ara és un allotjament rural restaurat amb capacitat per a nou persones que compta amb quatre habitacions, dos banys complerts i una sala d’estar amb llar de foc. A l’exterior, hi ha un jardí amb piscina, mobles i barbacoa.

Aforament

Habitacions dobles 3

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Dins del nucli de població

Com arribar-hi

Per l’autovia C-17 (Barcelona-Puigcerdà), cal continuar fins al centre de Sant Quirze de Besora i agafar, a l’esquerra, la carretera BP-4653. En arribar al Collet de Sant Agustí cal continuar tot recte per la carretera BP-4654. A la dreta, al cap de dos quilòmetres, hi ha la carretera que va a l’Alou. Cal travessar el poble, i al carrer principal, a mitja pujada, a l’esquerra, es troba Can Pau.