Bicicleta tot terreny. BTT Banyoles.  (Daniel Julián)Bicicleta tot terreny. BTT Banyoles. (Daniel Julián)

Can Micos

canmicos@yahoo.es
Contacte
Carreras Bagués, Carme

Can Micos es troba al municipi de Riudarenes, a la comarca de la Selva, envoltada de camps de conreu i pinedes, amb vistes al massís del Montseny. L’entorn ofereix la possibilitat de visitar les platges de la Costa Brava, el llac de Banyoles, l’estany de Sils, el jardí botànic de Marimurtra i de Santa Clotilde, el centre lúdic termal Magma, els balnearis Vichy Català i Termes Orion. A prop hi ha també els pobles medievals de Tossa de Mar, Amer, Anglès i Breda, a més de la ciutat greco-romana d’Empúries.

Aforament

Habitacions dobles 7

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Per l’autopista AP-7 en direcció a Girona, s’ha d’agafar la sortida 9 a Sant Feliu de Guíxols, tot seguit la carretera N-II en direcció a Girona i dos quilòmetres el desviament a Santa Coloma de Farners (rotonda). Es deixa enrere per la població de Sils i a dos quilòmetres es troba l’Hostal Els Mallorquins. Es continua en direcció a Santa Coloma de Farners i a un quilòmetre de la segona rotonda, a mà esquerra, hi ha l’hotel L’entrada. A cinquanta metres hi ha un camí de sorra que cal agafar. S’ha de seguir el camí fins a trobar la masia de Ca Micos.

Coordenades GPS X: 476897, Y: 4630596, Z: 84

Serveis

Activitats a l'aire lliure, Activitats agrícoles, Lloguer de bicicletes, Productes de la terra