Figaró-Montmany (Juan José Pascual)Figaró-Montmany (Juan José Pascual)

Can Grau

rcoma2@gmail.com
Idiomes
Anglès, Francès

Can Grau és una masia del segle XVIII situada al Parc Natural massís del Montseny. Disposa de dos apartaments en dues plantes independents: Can Barcelona (fins a deu persones) i Can Grau de Baix (fins nou). Està situada a la vall de Vallcàrquera, entre boscos, terrasses i prats. La seva ubicació és ideal per fer senderisme, especialment el Tagamanent, excursió obligada i de referència excursionista a Catalunya per la seva singularitat i vistes.

Cada apartament disposa de dos banys, xemeneia, menjador, sala d'estar, cuina, electrodomèstics, calefacció i Wifi. L'exterior de la casa gaudeix d'un gran jardí amb mobles, barbacoa, terrassa, hort i zona d'aparcament.

Aforament

Habitacions dobles 7

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Cal agafar l’autopista AP-7 en direcció a Girona, i després del primer peatge continuar per la carretera C-58 en direcció a Vic fins al Figaró. Cal seguir els indicadors del veïnat de Vallcàrquera fins a Tagamanent. Un cop passat aquest indicador, després de dos quilòmetres s’arriba a la casa.

Coordenades GPS X: 440428, Y: 4619908

Serveis

Activitats agrícoles, Disponibilitat de bressol, Lloguer de bicicletes, Productes de la terra, Transport pùblic proper

Instal·lacions

Accès per camí no asfaltat