El Pedraforca, al Parc Natural del Cadí-Moixeró  (Servicios Editoriales Georama)El Pedraforca, al Parc Natural del Cadí-Moixeró (Servicios Editoriales Georama)

Cal Mianet

Anglès, Francès
Contacte
Aymerich Casafont, Maria

Cal Mianet és una casa pairal amb més 150 anys d’història, situada al poble de Saldes, al Berguedà que es troba dins del paratge d’interès nacional del massís del Pedraforca. L’allotjament té capacitat per a deu persones i compta amb cinc habitacions dobles, dos banys, cuina-menjador i una barbacoa, taula de ping-pong i un sorral pels més petits a l’exterior.

Saldes es troba als peus de l’emblemàtica muntanya del Pedraforca, dins Parc Natural Cadí-Moixeró, en un entorn privilegiat per gaudir dels paisatges prepirinencs, realitzar rutes de senderisme, pescar o collir bolets. D’altra banda, es pot passejar fàcilment per la riera de Saldes així com realitzar rutes per la serra d’Ensija, propera a l’allotjament. També es pot gaudir del patrimoni cultural de la zona, que compta amb esglésies destacades com la de Santa Maria del Castell de Gósol, visitar el dolmen dels Molers així com assaborir la cuina local de la zona.

Aforament

Habitacions dobles 5

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Des de la carretera C-16, s’ha de girar a l’esquerra en direcció a Saldes, Gósol i Pedraforca per la B-400. Després del punt quilomètric 14 s’ha de girar a l’esquerra en direcció a Cal General i Cal Mianet. Cal continuar per la carretera asfaltada i després per la pista forestal. A la primera bifurcació, s’ha de seguir per l’esquerra fins a arribar a la casa.

Coordenades GPS X: 396925, Y: 4675797

Serveis

Disponibilitat de bressol, Lloguer de bicicletes

Instal·lacions

Animals de granja, Accès per camí no asfaltat