Vista parcial del centre històric amb el pont vell i riu Llobregat.  (Servicios Editorials Georama)Vista parcial del centre històric amb el pont vell i riu Llobregat. (Servicios Editorials Georama)

Cal Closca

masiessantmarco@terra.es
Idiomes
Anglès, Francès

Cal Closca és una casa rural amb capacitat per a dinou persones situada a Gironella, al Berguedà. La casa conserva els elements originals que en combinació amb els serveis més actuals, la converteixen en un allotjament elegant i comportable. Els amplis exteriors compten amb una piscina, jacuzzi climatitzat, pista poliesportiva i una zona enjardinada de 9.000 metres quadrats. També compta amb sala de jocs amb billar, futbolí i ping-pong. La casa disposa d’un servei de lloguer de bicicletes i motocicletes i també ofereix excursions a cavall.

Ubicada prop del Parc Natural Cadí-Moixeró, des d’on es pot gaudir dels paisatges prepirinencs, realitzar rutes de senderisme, pescar o collir bolets.

Aforament

Habitacions dobles 7

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Gironella està situada al peu de la carretera C-16 (Eix del Llobregat), entre Manresa i el túnel del Cadí (poc abans d’arribar a Berga). Cal deixar la carretera C-16 en trobar la indicació de Gironella-Cal Bassacs. Al cap d’uns dos quilòmetres s’arriba a Gironella. Cal travessar tota l’avinguda de Gironella fins a sortir del poble pel vessant nord. A la sortida cal passar per un pont sobre el riu Llobregat; al cap d’uns cinc-cents metres, a la dreta, hi ha la carretera C-154, en direcció a Vic-Olvan-Prats de Lluçanès. Cal continuar durant 1.100 metres, i a l’esquerra hi ha un indicador de Masia Santmarcó-Cal Closca. Després cal anar seguint els senyals verds col·locats sobre uns pals de fusta. El primer està a cinquanta metres de deixar la carretera C-154, i la indicació obliga a girar cap a la dreta, i el següent, a uns cent metres de l’anterior, porta a una pista que baixa cap a l’esquerra. Aquest senyal està situat davant d’unes cases de pedra. Un cop agafat el camí de terra, la casa és a 300 metres.

Coordenades GPS X: 407497, Y: 4655376

Serveis

Disponibilitat de bressol, Lloguer de bicicletes, Productes de la terra, S'accepten targetes, Transport pùblic proper

Instal·lacions

Admissió d'animals, Animals de granja, Àrea de jocs infantils, Piscina, Accès per camí no asfaltat, Piscina infantil