Visita al monestir de Ripoll, claustre. Workshop Pirineus 2008   (Cablepress)Visita al monestir de Ripoll, claustre. Workshop Pirineus 2008 (Cablepress)

Cal Campaner I

Anglès, Francès
Contacte
Serradell Quincannon, Cristina

Aquest allotjament rural forma part del conjunt monumental de l'església romànica de Sant Martí de Vinyoles, dins el terme municipal de Les Llosses, només a deu quilòmetres de Ripoll.

Disposa de cuina totalment equipada, calefacció central i sala-menjador amb llar de foc i televisió, a més de jardí amb barbacoa per cada habitatge i una àmplia zona d’esbarjo.

La seva privilegiada situació permet dur a terme excursions de diferents durades i nivells de en un entorn natural de gran bellesa. També és ideal per a buscar bolets, practicar el cicloturisme o visitar el ric patrimoni cultural i natural del Ripollès, com els monestirs de Ripoll i Sant Joan de les Abadesses o les valls de Camprodon i de Núria. Les pistes d'esquí de La Molina, La Masella i Vallter són a menys d'una hora en cotxe.

Aforament

Habitacions dobles 2

Temporades i horaris

Obert per Nadal
Obert per Setmana Santa

Casa aïllada

Com arribar-hi

Allotjaments situats al costat de l’església de Sant Martí de Vinyoles, i molt a prop de la masia de Portavella, a deu quilòmetres de Ripoll, dins del terme municipal de les Llosses. Des de Barcelona: per la carretera C-17 (Vic-Ripoll) fins a l’entrada de Ripoll. A la cruïlla amb la carretera C-26, cal anar cap a l’esquerra en direcció a les Llosses-Berga. Uns cinc quilòmetres més amunt i a l’esquerra, al costat de l’hostal El Cremat, cal agafar un camí cimentat en direcció a Sant Sadurní de Sovelles. Uns tres quilòmetres més amunt, a la dreta, hi ha una cruïlla que indica la direcció cap a Portavella. Cal seguir aquest camí, i després d’una pujada enmig d’una baga de faigs en girar cap a la part de solella, es distingeix el complex de Sant Martí de Vinyoles, al darrere del qual hi ha la masia de Portavella.

Coordenades GPS X: 428878, Y: 4665516, Z: 1000

Serveis

Activitats a l'aire lliure, Disponibilitat de bressol